Köpvillkor

  1. Om Earned Secrets AB
  • Företaget har sitt säte i Stockholm. Företagets postadress är Torshamnsgatan 35, 164 40 Kista.
  • Företagets organisationsnummer är: 559265-9220
  • Önskar du att komma i kontakt med oss, skicka ett mail till [email protected] med ditt ärende och dina kontaktuppgifter så hör vi av oss inom kort.
  1. Beställning
  • När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. I bekräftelsen finner du alla uppgifter om produkter, pris, fakturerings- och leveransadress.
  • Är något fel i orderbekräftelsen ska du omedelbart kontakta oss via e-post till [email protected].
  1. Leverans
    a. Betalning via Klarna
    Om du betalar med Klarna får du tillgång till tjänsten inom fem minuter från ditt köp. Inloggningsdetaljer kommer via e-post; skulle du ej ta emot välkomstbrevet eller upplever andra problem, kontakta kundtjänst på [email protected].
    Vid köpa via Klarna kan vi komma att hämta dina personuppgifter därifrån, och om du har några frågor är du välkommen att kontakta kundservice enligt ovan.
    b. Fakturaköp, privatperson
    Om du gör ditt köp och ska betala med faktura ges du tillgång till tjänsten inom två (2) arbetsdagar från det att vi mottagit dina uppgifter.
    c. Företagsköp
    För företagskunder varierar tiden till leverans beroende på antalet användare och planerat startdatum. För mer information, prata med din kontakt hos oss.
  1. Priser
  • Alla priser i butiken anges i SEK och alla priser är inklusive 25% moms.
  • Vi reserverar oss för prisändringar orsakat av prisändring från leverantör, feltryck i prislistan samt felaktigheter i priser beroende på felaktig information och förbehåller oss rätten att justera priset.
  1. Ångerrätt
  • Vid köp av varor på webbplatsen har du som kund en lagstiftad 14 dagars ångerrätt som gäller från det att du har tagit emot en vara som du har beställt.
  • Du måste meddela att du ångrar dig. Meddelandet ska skickas till oss [email protected]. I ditt meddelande ska ditt namn, din adress, e-postadress och ordernumret framgå klart och tydligt.
  1. Reklamation och klagomål. Hur går du tillväga vid reklamation?
  • Eventuella fel och defekt ska alltid reklameras till [email protected] där du anger ditt namn, din adress, e-postadress, ordernummer och en beskrivning av felet.
  • Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varan inte är felaktig i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vid reklamationer följer vi riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se.
  1. Ansvarsbegränsning
  • Vi tar inget ansvar för indirekta skador som kan uppstå på grund av produkten.
  • Vi accepterar inget ansvar för förseningar/fel till följd av omständigheter utanför företagets rådande (Force Majeure). Dessa omständigheter kan exempelvis vara arbetskonflikt, eldsvåda, krig, myndighetsbeslut, förminskad eller utebliven leverans från leverantör.
  1. Produktinformation
  • Vi reserverar oss för eventuella tryckfel på denna webbplats samt slutförsäljning av produkter. 
  1. Information om Cookies
  • Enligt lag om elektronisk information ska besökare på en webbplats i integritetssyfte få information om att cookies används. Informationen i cookien är möjlig att använda för att följa en användares surfande. Cookie är en liten textfil som webbplatsen du besöker begär att få spara på din dator för att ge tillgång till olika funktioner. Det går att ställa in sin webbläsare så att den automatiskt nekar cookies. Läs hela vår cookie policy här: https://www.framgangsakademin.se/pages/cookie-policy
  1. Personuppgifter
  1. Ändringar till de Allmänna Villkoren
  • Vi förbehåller oss rätten att när som helst företa ändringar i villkoren. Ändringar av villkoren kommer att publiceras online på webbplatsen. De ändrade villkoren anses för accepterade i samband med order eller besök på webbplatsen.
  1. Tvist och lagval
  • I tillfälle av att tvist inte kan lösas i samförstånd med företagets kundtjänst och kunden, kan du som kund vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se. För boende i ett annat EU-land än Sverige kan man lämna klagomål online via EU-kommissionens plattform för medling i tvister, se http://ec.europa.eu/consumers/odr
  • Vid eventuell tvist följer vi beslut från ARN eller motsvarande tvistlösningsorgan.
  • Tvist gällande tolkningen eller tillämpningen av dessa allmänna villkor ska tolkas i enlighet med svensk rätt och lag.
  1. Prenumeration
  • Att ha en prenumeration på Earned Secrets AB innebär att du får tillgång till kurser genom vår webbportal. Din prenumeration är personlig och får inte delas med andra. Earned Secrets AB förbehåller sig rätten att stänga av konton då de används till något annat än vad tjänsten är tänkt för.
  • Betalning för prenumeration görs månads- eller årsvis. Prenumerationen förnyas automatiskt månadsvis. Om du valt månatliga betalningar utan bindningstid förnyas din prenumeration varje månad tills du säger upp tjänsten, och du kan när som helst säga upp genom att kontakta kundservice. Om du har valt årsbetalning med månatliga dragningar förbinder du dig att betala för minst 12 månader; detta gäller fortfarande om du raderar ditt konto via vår app. Årsprenumerationer förnyas inom 30 dagar från prenumerationens slut, men du kan välja att säga upp tjänsten fram till sista arbetsdagen före nästa periods början.