Emilie Loman
Serviceexpert
Kursinnehåll
Intro
02:44
Kapitel 1 - Varför räcker det inte med nöjda kunder?
08:43
Kapitel 2 - Vision.& Utmaningar
10:11
Kapitel 3 - Fokus på kund & medarbetare
08:11
Kapitel 4 - Engagemang & Motivation
08:46
Kapitel 5 - Minnesvärda kundupplevelser
04:25
Kapitel 6 - Odla en servicekultur
07:34
Outro
01:36
Vägen till Wowservice
Denna kurs är designad för dig som redan har grundläggande kunskaper och erfarenhet inom kundservice och vill ta steget till att leverera enastående kundupplevelser. Under ledning av Emilie Loman, en framstående expert inom kundservice och förändringsledning, kommer du att lära dig beprövade strategier för att skapa magiska kundupplevelser som inte bara överträffar förväntningarna utan även bygger långsiktig lojalitet och tillväxt.
Du lär dig:
- Vad kunder förväntar sig av kundservice idag
- Praktiska strategier för att förbättra kundupplevelsen
- Hur du kan öka engagemanget och motivationen hos dina medarbetare
- Skapandet av en kundcentrerad servicekultur som främjar långsiktig framgång
Förväntade resultat
Denna kurs är utformad för att ta dig från att ha grundläggande kunskaper till att leverera exceptionell kundservice som överträffar förväntningarna. Du kommer att lära dig att skapa magiska kundupplevelser som bygger långsiktig lojalitet och marknadsföring genom nöjda kunder.
Målgrupp
Kursen riktar sig till dig som redan har grundläggande kunskaper och erfarenhet inom kundservice. Det kan vara kundservicechefer, teamledare, coacher, utbildare eller andra som vill ta steget från bra till wowservice. Även om du är nyfiken på att lära dig vad som krävs för att bli bäst inom området är du välkommen att delta.
Om kursledaren
Emilie Loman är en serviceexpert med över 20 års erfarenhet av att ha arbetat med kundservice, kundupplevelser och kommunikation i olika positioner och olika branscher. Allt från snabbköpskassörska till att bygga upp mobiloperatören 3s kundservice i sociala medier och 3Företags ServiceAkademi.
Hon är utbildad pedagog, NLP-business practioner, skriftlig kommunikatör, säljare och serviceproffs.
Sedan 2016 driver hon Serviceproffsen Wowservice AB med visionen är att höja statusen på serviceyrket och kvaliteten på service.
Detta ingår i kursen
- Digitalt övningshäfte (workbook) som du kan ladda ner och skriva ut.
- 6 övningar
- 1 timmes videomaterial
- Certifikat vid slutförande av kursen
"97% av konsumenterna svarar att interaktionerna med kundservice påverkar deras varumärkeslojalitet."
- Emilie Loman
Kundservice som säljer
Anton Granlund
6 avsnitt
Personlig Utveckling
Christer Olsson
17 avsnitt
Lär dig leda säljare
Mikael Arndt
16 avsnitt
Bli en stjärnmäklare!
Niklas Berntzon
17 avsnitt