Vägen till Wowservice

Denna kurs är designad för dig som redan har grundläggande kunskaper och erfarenhet inom kundservice och vill ta steget till att leverera enastående kundupplevelser. Under ledning av Emilie Loman, en framstående expert inom kundservice och förändringsledning, kommer du att lära dig beprövade strategier för att skapa magiska kundupplevelser som inte bara överträffar förväntningarna utan även bygger långsiktig lojalitet och tillväxt.

Du lär dig:

  • Vad kunder förväntar sig av kundservice idag
  • Praktiska strategier för att förbättra kundupplevelsen
  • Hur du kan öka engagemanget och motivationen hos dina medarbetare
  • Skapandet av en kundcentrerad servicekultur som främjar långsiktig framgång

Förväntade resultat

Denna kurs är utformad för att ta dig från att ha grundläggande kunskaper till att leverera exceptionell kundservice som överträffar förväntningarna. Du kommer att lära dig att skapa magiska kundupplevelser som bygger långsiktig lojalitet och marknadsföring genom nöjda kunder.

Målgrupp

Kursen riktar sig till dig som redan har grundläggande kunskaper och erfarenhet inom kundservice. Det kan vara kundservicechefer, teamledare, coacher, utbildare eller andra som vill ta steget från bra till wowservice. Även om du är nyfiken på att lära dig vad som krävs för att bli bäst inom området är du välkommen att delta.

Om kursledaren

Emilie Loman är en serviceexpert med över 20 års erfarenhet av att ha arbetat med kundservice, kundupplevelser och kommunikation i olika positioner och olika branscher. Allt från snabbköpskassörska till att bygga upp mobiloperatören 3s kundservice i sociala medier och 3Företags ServiceAkademi.

Hon är utbildad pedagog, NLP-business practioner, skriftlig kommunikatör, säljare och serviceproffs. 

Sedan 2016 driver hon Serviceproffsen Wowservice AB med visionen är att höja statusen på serviceyrket och kvaliteten på service.

Detta ingår i kursen

  • Digitalt övningshäfte (workbook) som du kan ladda ner och skriva ut.
  • 6 övningar
  • 1 timmes videomaterial
  • Certifikat vid slutförande av kursen

 "97% av konsumenterna svarar att interaktionerna med kundservice påverkar deras varumärkeslojalitet." 

- Emilie Loman

Kundservice som säljer

Anton Granlund

6 avsnitt

Personlig Utveckling

Christer Olsson

17 avsnitt

Lär dig leda säljare

Mikael Arndt

16 avsnitt

Bli en stjärnmäklare!

Niklas Berntzon

17 avsnitt

Personlig utveckling
Kommunikation
Entreprenörskap
Ledarskap
Vetenskap
Hälsa
Kreativitet
Anton Granlund Babben Larsson Bingo Rimér Carina Sunding Charlotte Gustavsson Christer Olsson Christina Stielli David JP Philips David Stiernholm Elaine Eksvärd Fredrik Reinfeldt Görel Fred Henrik Fexeus Isabella Löwengrip Joe Labero Johan Johansson Johanna Hector John Axelsson Jonas Björkman Katarina Gospic Kristin Kaspersen Lars-Eric Uneståhl Lars-Johan Åge Magnus Helgesson Mårten Nylén Mattias Ribbing Mikael Arndt Niklas Berntzon