Kundservice som säljer

Anton Granlund är entreprenören som hjälpt några av Sveriges och världens främsta varumärken att öka sin försäljning genom att förbättra kundupplevelsen. Han startade sitt första företag när han som 24-åring gick på Handelshögskolan och efter det har han varit med och drivit prisbelönta klädkedjor.

Idag driver Anton Slash.ten som fokuserar på att just utveckla kundservicen hos företag. De har arbetat med allt ifrån globala bilvarumärken och techbolag, till fastighetsägare och varumärken som Swarowski, Björn Borg och Chimi eyewear.

I den här kursen får du lära dig hur du kan bygga och stärka relationen till dina kunder genom kundservice. Kursen passar både dig som vill bli bättre på försäljning genom kundservice, till dig som leder en organisation inom kundservice och även dig som bara vill lära dig grunderna. 

Du lär dig:

  • Varför kundservice ger hållbara affärer
  • Fyra steg för framgångsrik kundservice
  • Hur du som ledare sätter rätt förutsättningar
  • Hur du skapar långsiktiga relationer
  • Hur du hanterar kundkonflikter
  • Hur du sätter mål för din kundservice
  • Hur du rekryterar rätt personer

Att hjälpa andra känns inte bara bra, det är också ett sätt att sälja mer.

-Anton Granlund

Lär dig leda säljare

Mikael Arndt

16 avsnitt

Entreprenörskap - Genom motgång till framgång

Isabella Löwengrip

13 avsnitt

Modernt ledarskap i en dynamisk tid

Fredrik Reinfeldt

16 avsnitt

Så uppnår du dina mål

Kjell Enhager

13 avsnitt

Personlig utveckling
Kommunikation
Entreprenörskap
Ledarskap
Vetenskap
Hälsa
Kreativitet
Annika R. Malmberg Anton Granlund Babben Larsson Bingo Rimér Carina Sunding Christer Olsson Christina Stielli David JP Philips Elaine Eksvärd Fredrik Reinfeldt Görel Fred Henrik Fexeus Isabella Löwengrip Joe Labero Johan Johansson Johanna Hector John Axelsson Jonas Björkman Katarina Gospic Kjell Enhager Kristin Kaspersen Lars-Eric Unesthål Lars-Johan Åge Magnus Helgesson Mårten Nylén Mattias Ribbing Mikael Arndt Niklas Berntzon