Kundservice som säljer
I den här kursen kommer du att lära dig hur du kan bygga och stärka relationer till dina kunder genom att förbättra kundservicen. Kursen ger dig insikt i varför kundservice är avgörande för hållbara affärer och hur du kan implementera framgångsrika strategier för att förbättra kundupplevelsen.
Du lär dig:
- Varför kundservice ger hållbara affärer
- Fyra steg för framgångsrik kundservice
- Hur du som ledare sätter rätt förutsättningar
- Hur du skapar långsiktiga relationer
- Hur du hanterar kundkonflikter
- Hur du sätter mål för din kundservice
- Hur du rekryterar rätt personer
Förväntade resultat
Efter att ha genomfört kursen kommer du att ha en bättre förståelse för hur du kan bygga och stärka relationer med dina kunder genom att förbättra kundservicen. Du kommer att kunna öka försäljningen, förbättra kundupplevelsen och skapa långsiktiga och hållbara affärer.
Målgrupp
Denna kurs passar för alla som vill förbättra sin försäljning genom kundservice, såväl för dem som leder en organisation inom kundservice som för dem som bara vill lära sig grunderna i ämnet.
Om kursledaren
Anton Granlund, entreprenör och grundare av Slash.ten, leder kursen. Med erfarenhet av att hjälpa både svenska och internationella varumärken att förbättra sin kundservice, har Anton en unik och värdefull insikt i hur man bygger och stärker relationer med kunder för att öka försäljningen och skapa nöjda kunder.
Detta ingår i kursen:
- Digitalt övningshäfte (workbook) som du kan ladda ner och skriva ut.
- 12 övningar
- 1+ timmar videomaterial
- Certifikat vid slutförande av kursen
Att hjälpa andra känns inte bara bra, det är också ett sätt att sälja mer.
-Anton Granlund
Lär dig leda säljare
Mikael Arndt
16 avsnitt
Entreprenörskap - Genom motgång till framgång
Isabella Löwengrip
13 avsnitt
Modernt ledarskap i en dynamisk tid
Fredrik Reinfeldt
16 avsnitt
Sälj - Din väg till framgång
Mikael Arndt
20 avsnitt